Emma Yrttimaa

Dagens ridpass - WOW!

Publicerad 2013-04-28 18:44:06 i

25/4
 
Sitter hemma just nu och käkar glass. Red precis ett superpass på Sigurd. Han fick ha sitt nya raka eggbett och sitt nya remontträns på sig.
Sara stod som tränare idag och tragglade LC:2 programmet med mig. Jobbade på hörnpasseringarna och den ökade traven. Vi fick till det till sist, och jössus vad skönt det kändes.
Känns så bra att kunna börja RIDA nu och inte bara sitta på och tänka sits, skänklar osv. Att faktiskt kunna börja göra något vettigt av det.
Idag hade jag även mina gummiklädda sporrar på mig. Han kändes mycket lättare att jobba med dem och kommer fortsätta att ha dem under de mer intensiva passen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela