Emma Yrttimaa

Året som gått... 2014 årsresumé

Publicerad 2014-12-29 20:00:17 i Emmas Inlägg,

Beskriv året med tre ord.

Insikt, mod, självinsikt.

 

 

Vilka ser du som de största händelserna under året?

Praktiken HÄR,

 

 

 

20 veckorna på Uddetorp,

 

 

 

Alice föddes och blev min.

 

 

Har du blivit bättre på något?


Blivit bättre på att rida och dessutom fått betydligt mer kunskap om allt inom häst.

 
 

Gjorde du något du aldrig gjort förut?


Gått valpkurs med Alice.

 

 

Klappat och slutat vara rädd för kor.

 

 

Fått vara privatfotograf på westerntävlingar.

 
 
 

Vad var extra dåligt med året?

Alla stallbyten (2st), kom aldrig igång med ridningen/träningen av Sigurd ordentligt.

 

 

En underbar häst som inte finns med oss längre.

 

 

Vad var extra bra?

Att Sigurd är tillbaka i det stall där vi började våran resa tillsammans och trivs där.

 

Alla underbara sommardagar och kvällar som innehöll bilar.

 
 

Fick vara med Michaela på meeting och ha underbara sommardagar på hotellrum och dressyrtävling.

 
 
 

Vad lyssnade du på?

 

Vad skrattade du åt?

Årets alla festkvällar.

 
 
 
Alla helger på Rössberga och kosseclinic's.
 
 
 
Geten Modig.
 

Vad grät du till?

Sigurds viktnedgång.

 
 
 
När jag tog dessa bilder, när jag visste att hon snart inte skulle finnas mer, och dessutom se hur ont det gjorde i hjärtat på en av mina finaste vänner.
 

Lärde du känna några nya människor?

Ja det gjorde jag, dessutom fick jag träffa och umgås med massor av människor som förgyllde mina dagar.

 

Och så slutligen; dina planer inför 2015?

Satsa 200% på ALLT som jag gör. Se till att inte sätta mig själv i skiten och vara så godtrogen.

 
 
 
Gå fler kurser med Alice och utvecklas tillsammans med henne.
 
Utvecklas så mycket det går med Sigurd och träna oftare för tränare.
 

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2014-12-30 18:58:35

Vilken rolig årsresumé :D

Svar: Ja jag googlade ett tag för att hitta "rätt" :)
Emma Yrttimaa - Skaraborgs största häst & hundblogg.

Postat av: Ellen

Publicerad 2014-12-31 11:55:04

Låter som du haft ett fint och händelserikt år. Jag blev alldeles rörd av att se att Krösa fanns med i din resumé. Har sagt det förut och säger det igen: jag är så glad att du förevigat mina hästar på bild och för att du finns i mitt liv som min vän. Hoppas 2015 blir ett bra år :)

Svar: Detsamma fina du :)
Emma Yrttimaa - Skaraborgs största häst & hundblogg.

Postat av: Sonny

Publicerad 2015-12-29 10:54:51

Haha söta donovan 😍😂

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela