Emma Yrttimaa

Inte gått att logga in på hela dagen

Publicerad 2014-12-30 21:19:13 i Emmas Inlägg,

Så sjukt trist att jag inte kunnat uppdatera er något alls.
Imorgon är det i alla fall nyårsafton. Kollat tillbaka på året som gått, alla bilder (om än förlite) från året betyder så sjukt mycket för mig. Det är mitt sätt att minnas.
Jag älskar at kolla på gamla bilder och komma ihåg hela händelser som utspelat sig runt bilden, innan och efter. Saker som sagts, gjort och personer man varit med.
 
 
Imorgon kommer det finnas inlägg för er att läsa, själv ska jag göra stallet vid lunchtid imorgon och sedan fixa mig inför årets nyårsfest. Kommer bli grymt!
 
Vad ska ni göra på nyår?
 
 

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2014-12-30 23:35:21

Inte bara för mig som blogg.se har krånglat då!
Har lagt ner både jakten på en nyårsfest och att försöka hitta orken att fixa en egen. Är så sjukt opepp på nyår i år så ska käka middag hemma hos svärföräldrarna, vänta in tolvslaget och sen åka hem och sova xD

Svar: Men det lät ju mysigt det också? Gjorde samma förra året. :)
Emma Yrttimaa - Skaraborgs största häst & hundblogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela