Emma Yrttimaa

Godmorgon!

Publicerad 2014-05-27 09:50:59 i Emmas Inlägg,

Nu har det kommit upp en tillfällig header och sådär, så bloggen ser någolunda ut tills jag får assistans för fotografering av bilder till headern.
 
Idag är jag hundvakt på förmiddagen fram till lunch. Övriga familjen är på möte. Det är ändå rätt skönt att bara kunna ta det lugnt på morgonen och göra allt i sin egen takt liksom.
Idag är det praktik vid 14 och sedan är det stallet som gäller och ett longeringspass för Sigurd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela