Emma Yrttimaa

Börjat packa

Publicerad 2015-02-27 14:09:43 i Emmas Inlägg,

Börjat packa hästsakerna nu. Det som inte används och femtioelva benlindor, fleecetäcken och extra grimmor, bett, etc.
Packar ner allt som inte används eller kommer hinna användas innan flytten. Gör om i stallet för att få plats med påsar på hyllan, ställer fram hinkar med de saker jag använder.
Kom på en smart idé att lägga saker som jag behöver till hästarna i mina extra hinkar. Ställa dom på min bänk som jag har i stallet och göra det lätt för mig att bara kunna ta med en hink med benskydd och annat som behövs i stallet.
Istället för att springa med famnen full till och från stallet hela tiden.

Nu ska jag fortsätta packa och sortera.



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-27 15:30:37

Vart ska du ha dina hästar när du flyttar?

Svar: I ett stall ;)
Emma Yrttimaa - Skaraborgs största häst & hundblogg.

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-27 22:03:00

Eget?

Svar: Nej inackorderat.
Emma Yrttimaa - Skaraborgs största häst & hundblogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela