Emma Yrttimaa

Shoppingsugen

Publicerad 2015-02-28 15:40:54 i Emmas Inlägg,

Nu när vi ska flytta och jag får chansen att köpa massor av nya saker, så ska jag verkligen ta den chansen. Finns saker som jag verkligen vill ha och som skulle underlätta massor för mig. Typ detta.
 
Sen är planen att både Sigurd och Lady ska ha varsin ryktlåda med egna saker i var sin färg. Om jag får önska ska Sigurd ha en äppelgrön och Lady en rosa.
Sen vill jag köpa snygga boxskyltar, skyltar till foderstaten och whiteboard till sadelkammaren/boxdörrarna att skriva viktiga saker på.
 
Tycker det är viktigt som inackorderad att kunna hålla en god ton och försöka göra det lätt för varandra i stallet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela