Emma Yrttimaa

Kommentarer

Postat av: Emma Kiviniemi

Publicerad 2015-01-22 18:38:56

Så tråkigt att sånt händer, sjuka människor.. Du är nog det bästa som kunnat hända henne:D

Svar: Tack underbara du <3
Emma Yrttimaa - Skaraborgs största häst & hundblogg.

Postat av: Tina

Publicerad 2015-01-22 19:12:40

Spännande :) Gå med i STS Svenska Tinkerhästsällskapet på face så kan du fråga om något vet något om henne

Svar: Hon är inte reggad som tinker... :(
Emma Yrttimaa - Skaraborgs största häst & hundblogg.

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-01-23 11:24:31

Usch, stackars Lady, sjukt hur vissa människor behandlar sina djur, mår illa inombords..

Lady hade verkligen tur som fick komma till dig, det är uppenbart hur mycket du älskar dina djur och hur väl du tar hand om dom!

Svar: Tack tack tack! Betyder massor att ni tycker att jag tar hand om mina djur bra :)
Emma Yrttimaa - Skaraborgs största häst & hundblogg.

Postat av: Mimmi

Publicerad 2015-01-23 18:46:31

Så hjärtskärande att höra vad hon har varit med om innan :( är så glad att hon fick komma till dig, du tar så väl hand om dina djur! All lycka till er :)

Svar: Tack för dina snälla ord Mimmi <3
Emma Yrttimaa - Skaraborgs största häst & hundblogg.

Postat av: mimi

Publicerad 2015-01-27 16:27:40

Det är helt fruktansvärt..hur fan kan man ens göra så mot ett oskyldigt djur?? Det är hemskt.

Vilken tur hon har att du tar hand om henne iaf, hoppas allt blir bra! :)

Svar: Nej jag förstår inte heller... Inte heller hur folk kan skriva att hon inte är "tillräckligt vanvårdad" måste det gå så långt...? :(

Tack för att du tror på mig!
Kram! :)
Emma Yrttimaa - Skaraborgs största häst & hundblogg.

Postat av: Emelie Johansson

Publicerad 2015-01-30 08:18:50

Blir tårögd när du berättar! så fint gjort!

Svar: Tack snälla du <3
Emma Yrttimaa - Skaraborgs största häst & hundblogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela