Emma Yrttimaa

Stallet trettionde mars

Publicerad 2015-03-30 14:33:01 i Emmas Inlägg,

 
Åkte till stallet lite senare idag. Dels för att det var kasst väder hela förmiddagen och att jag skulle hinna åka och köpa morötter till hästarna.
Alice var med mig i stallet idag och hjälpte mig att mocka boxar, fylla vatten och göra kraftfoder. Hon börjar bli så duktig med att vara i stallet. Gnäller mindre och är inte alls lika sugen på att jaga katter.
 
Hästarna får gå in tidigare idag då det är sådant uschigt väder. Dessutom unnar jag dem att gå utan täcken i regnet när det varken är kallt eller blåser. Är ju bra för pälsen att få lufta sig och bli genomblöt emellanåt också.

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2015-04-01 21:37:20

Det är så tråkigt med vädret nu ;/

Svar: Ja otroligt tråkigt :(
Emma Yrttimaa - Skaraborgs största häst & hundblogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela