Emma Yrttimaa

Här ekar det tomt...

Publicerad 2016-08-08 14:19:00 i Emmas Inlägg,

Livet har nog inte hunnit ifatt ännu. Ni som har mig på andra sociala medier har sett det. Mycket händer i livet just nu. Ryggen gör forfarande ont, vi renoverar lägenheten, haft besök, Doris ska kiss-passas och sådär. Finns inte mycket tid över, även om jag vill det.
Dessutom fastnade min inspiration någonstans på vägen. Men känner att den är påväg tillbaka nu, det känns som höst ute och jag älskar hösten. Det gör inget att det regnar, för allt är bara så underbart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela