Emma Yrttimaa

Alger och Munkpeppar

Publicerad 2016-02-07 13:04:12 i Stallvardag,

 
Nu börjar det äntligen komma igång på hästfronten igen. Hästarna blev verkade i onsdags och Lady har börjat sin kur med Munkpeppar. Otroligt resultat egentligen. Från att vara i princip ohanterbar och högt i stress, så är hon betydligt mer harmonisk nu. Efter bara en veckas användning.
 
 
 
 
 
 
 
Sigurd har också börjat en kur, men med Alger. Främst är det för hans mages skull, men ska bli intressant att se vad jag får för mer resultat av algerna.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Catarina

Publicerad 2016-02-15 07:34:36

Hej. Hittade till dig blogg idag, och har kollat lite på din instagram också.
Jättefina hästar du har.
Måste bara fråga en sak? Jag tycker det ser så bekant ut stället där du har dina hästar. Är det möjligtvis Björkliden? Om det är det så bodde jag i princip i det gamla stallet för många herrans år sen, och var skötare på ett par Ponnysar - Eddie och Carolina hette dom. Jättemysig gård som då ägdes av Sven och Anna-Lisa.
Ha det bra.

Svar: Stämmer bra :) Björkliden it is!
Emma Yrttimaa - A winner is a dreamer who never gives up

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela