Emma Yrttimaa

Gårdagens hästmotion

Publicerad 2016-04-30 11:55:11 i Emmas Inlägg,





Igårkväll bestämde jag mig för att motionera både Sigurd och Alice. Så tog Alice i koppel, upp på Sigurd och så red vi iväg.
Gud vad jag älskar att rida på Sigurd. Litar till 100% på honom och är otroligt skönt när man kan rida på hellånga tyglar och vet att han stannar av bara säteshjälper.
Gick i alla fall över förväntan igår och Alice drog på och sprang brevid eller framför hela tiden.
Detta ska helt klart testas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela