Emma Yrttimaa

Jobb och plötslig livsglädje

Publicerad 2016-05-15 17:32:12 i Emmas Inlägg,

Jag har funderat och funderat ännu mer. Vad är det som gör mig så deprimerad emellanåt? 
Idag kom jag på det. Bristen på jobb. 
När jag är på jobbet så får jag motivation till massor av annat. Är mycket gladare och orkar mer.

Idag jobbade jag heldag. Hemma på rasten så hann jag storstäda och fixa stallet. Kände hur bra jag mådde i själen.

Idag är det exakt en månad tills jag går på sommarschemat. Ska bli så kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela