Emma Yrttimaa

Nyår, uteritt och räkmackor

Publicerad 2013-12-31 21:07:23 i Bloggtävlingar,

Blev en spontan uteritt med Sara och Lillen idag, sista ridpasset iår och planen för nästa år kommer att bli grym. Har eventuellt ett nytt projekt igång vid sidan om Sigurd. Ska träffa Linda imorgon eftermiddag och klickar det, så kommer ni få läsa om ännu en brun häst på bloggen. Nyfikna?
Det är jag, för jag har inte träffat hästen ännu, men fått höra massor av bra saker om "G" så :)
 
 
 Nu ska jag, efter att jag smällt i mig en räkmacka till förrätt, invänta middag och mys med pojkvännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela