Emma Yrttimaa

Bloggens utseende är uppdaterat!

Publicerad 2016-04-22 10:51:02 i Emmas Inlägg,

Ännu mer stilrent och jag är nöjd!
När man inte kan sova fast jobbet inte ringer in, då får man passa på att designa blogg och annat som inte hinns med i vanliga fall.
 
Fint väder idag igen! Jag som litade på väderleksrapporten som sa regn tors-sön i början av veckan. Men jag klagar inte! Mer sol till folket!
 
Ska passa på att rida idag och greja i stallet. Hade egentligen behövt tvätta hovskägg och svansar också, men det får se om hästarna är på humör för sådant. Ingen idé att börja bråka när det inte är något viktigt egentligen.
 
 
Bild på Lady från i förrgår. Hon börjar bli riktigt fin nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela