Emma Yrttimaa

Vardagstjat

Publicerad 2016-07-26 20:22:09 i Emmas Inlägg,

Sitter just nu och väntar på att laxen i ugnen och potatisen på spisen ska bli klara. Superhungrig trots värmen. Mycket beror nog på detta eviga trappspringande som säkerligen(förhoppningsvis) tar bort massa fläsk.
 
Inne på mina två sista veckor som sjukskriven. Ryggen har blivit bättre, men långt ifrån funktionabel i vardagen. Eller ja, sålänge jag inte vrider ryggen alls så funkar det ju och med morfin.
 
Sökt några utbildningar som jag hoppas få svar på inom kort och förhoppningsvis kan jag börja plugga till hösten istället och vila ryggen ännu mera och ev satsa på något annat.
 
Nu blir det fullt upp med Doris ett tag och träna Alice som tar uppdraget som storasyster på det bästa sättet hon bara kan.
 
Alice 5 veckor gammal.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela