Emma Yrttimaa

Pappersjobb och inventerat

Publicerad 2016-07-04 20:10:28 i

Idag har dagen spenderats framför datorn hos mamma. Skrivits fodervärdskontrakt och övriga papper inför imorgon. 
För imorgon kanske det händer. Att Lady åker ifrån mig. Ska komma en och kolla på henne och det verkar väldigt lovande.
Så håller tumme för Ladys skull. Hon behöver komma till någon med samma tänk som mig, men med mer mod och tid.
Resterande dagen har spenderats med att leta upp och skriva ner alla saker som är Ladys för att sedan packa ner dom.
Nu är allt klart inför en ev avfärd imorgon.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-07-05 22:32:51

Gud va tråkigt

Svar: Vad är tråkigt?
Emma Yrttimaa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela