Emma Yrttimaa

Klappjakt efter bett och sporr-användare

Publicerad 2016-08-09 13:31:38 i Åsiktsinlägg,

Icke att förglömma även dessa som tillverkar och säljer dessa tortyrredskap. Fyyyy vilka hemska människor.
Att Hööks "bara" har två sidor med horsemanship-utrustning och hela tre sidor med bett och två sidor med sporrar! Hemskt! Stoppa pressarna! Hööks har tre sidor med bett, katastroooof!

Jag är tydligen ingen hästmänniska eftersom jag inte ser problemet i att Hööks har tre sidor med bett. Att det inte är fel att använda sporrar och att jag faktiskt tycker att Hööks har fått ett bra utbud med bettlösa alternativ.
Men tydligen är jag hemsk.
Snälla. Det är Hööks vi pratar om. Som är mer inriktat på tävlingsekipage än horsemanship-ekipage. Finns ex Taur som riktar sig mer åt den genren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela