Emma Yrttimaa

Dagens ridpass - KAOS

Publicerad 2013-05-29 22:23:35 i

Idag var det verkligen kommunikationsmissar precis överallt. Jag var spänd och fortfarande inte kunnat släppa flytten ännu. Helt stel och släppte inte efter alls, det resulterade i att Sigurd gjorde allt för att få mig rädd. Lyckades han? Delvis.
I slutet fick jag låna Saras spö för att kunna korrigera honom bättre, då gick han superbra om man bortser från att han, varje gång jag korrigerade honom sparkade mot spöt. Men det gör han ju bara för att göra mig rädd.
Imorgon ska jag dra med mamma och då ska hon eventuellt få filma lite när jag rider. Jag hoppas på bra väder imorgon, gärna sol och inte åska som dem säger...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-05-29 22:37:21

Jättefin header du har! :)

Svar: Tack =)
Emma Yrttimaa

Postat av: Emelie Petersson

Publicerad 2013-06-04 21:40:39

Vacker häst och en trevlig blogg :-)

Svar: Verkligen tack så jättemycket =) Glad jag blev!
Emma Yrttimaa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela