Emma Yrttimaa

Jag är lycklig när jag vet att du är det

Publicerad 2013-05-29 19:00:29 i

 
 
 
Jag blev så glad när jag såg att Sigurd hade rullat sig i hagen förut. Han var lerig precis ÖVERALLT men det gjorde mig inte något. Han trivs ju, annars hade han aldrig rullat.
Innan jag flyttade honom igår så har han inte rullat på nästan två månader, han trivdes verkligen inte.
Det känns så skönt att veta att han har det bra nu, att han har kompisar i hagarna brevid, att risken för att han ska få fång är minimal och att jag får sköta honom själv nu.
Så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela