Emma Yrttimaa

Sigurd vila

Publicerad 2014-03-31 21:33:55 i Emmas Inlägg,

Idag fick Sigurd vila, hade egentligen velat rida, men då vi har visning på huset imorgon kl 16, så behövde jag städa. Så Sigurd fick helt enkelt vila idag. Vi kör på att träna den resterande veckan istället! Ska ju bli någolunda bra väder framöver också, så lägger jag in vilodagarna om det blir dåligt väder. Tycker jag låter som en bra deal.
 
Hade HLR-kurs idag på eftermiddagen och innan det så passade jag och mamma på att rea-shoppa lite. För en gångs skull till mig själv. Fick med mig några tröjor och helgrymma solisar. Visar er imorgon!
 
Nu ska jag strax gå och lägga mig, för börjar praktiken åtta imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela