Emma Yrttimaa

Man kan aldrig ha för mycket saker

Publicerad 2015-08-28 22:21:11 i Emmas Inlägg,

Halva dagen har spenderats med shopping av häst och hundsaker. Jag är så otroligt nöjd över mina inköp och imorgon ska jag visa er alla fina saker som jag fyndat!
Bland annat en Back on Track ryggvärmare, ANKY schabrak, Hurtta sele, JW schabrak, Mia RS schabrak och lite annat smått och gott. 


Sara har sedan vi flyttade, adopterat min älskade katt Askungen. Världens fluffigaste och knäppaste katt. 
Nu lever hon livet som stallkatt och det värmer i hjärtat att se hur mycket hon trivs. Att hon dessutom blir bortskämd med massor av gos och god mat gör allt mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela