Emma Yrttimaa

Här ekar det tomt - sjukstuga

Publicerad 2015-12-17 11:54:59 i Emmas Inlägg,

Åkte på en riktigt ordentlig förkylning för några dagar sedan. Blev i princip sängliggandes, förutom tiden jag fixade i stallet. Så har varken haft orken, inspirationen eller sådär till att blogga.
Nu närmar det sig dock flytten och i princip allt är nedpackat och klart. Det mesta inhandlat och det vi inte handlat har vi blivit lovade som inflyttningspresent.
Är så otroligt peppad på flytten och allt vad det innebär. Idag är det femton dagar kvar till spikat inflyttningsdatum. Men förhoppningsvis kan vi få flytta in tidigare.
 
Igår när jag började må lite bättre efter förkylningen så var jag ute en stund med Alice och fotade lite. Finingen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela