Emma Yrttimaa

Sex dagar...

Publicerad 2015-12-26 20:01:22 i Emmas Inlägg,

 Sex dagar tills vi flyttar in i vår alldeles egna lya. Ni förstår inte hur mycket jag längtar. Jag packar och packar. Nu efter jul fick jag ju ännu mer att packa. Men snart är jag klar.
Fördriver dagarna med att jobba, gå ut med Alice och vara i stallet. Går allt som jag vill, så får vi flytta in tidigare än spikat datum - hoppas - 
 
Jag vet inte. Allt känns bara så rätt just nu. För mycket rätt för att jag ska känna mig säker och lycklig. Jag vill våga, men vågar inte till 100%. Jag vill göra så många saker som jag drömmer om - saker jag vill göra om.
Jag vill se Håkan Hellström live i Göteborg igen, gråta till "Nu kan du få mig så lätt". Åka tåg utan slutdestination. Dricka takeaway vaniljlatte från espressohouse och prata med människor som man träffade alldeles för sällan - numera aldrig. Jag vill dricka te långt in på natten och prata om livet.
 
 
Jag önskar verkligen att 2016 blir mycket bättre än 2015. Att flytten blir en nystart och omstart på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela