Emma Yrttimaa

Lady ridpass 27/6

Publicerad 2015-06-29 12:20:57 i My Fair Lady,

Red Lady i lördags. Planen var mest att få mer rutin uppe på hennes rygg och fortsätta befästa sidförande skänkel.
Lady var såpass duktig att vi faktiskt premiär-travade i båda varven.
Det var första gången jag travade på henne, superbra gick det!

Det sidförande arbetet vid hand som vi jobbat med en hel del har gett resultat även i ridningen.
Nu kan jag lägga mot skänkeln utan att hon bara tänker framåt - utan även åt sidan/forma sig efter skänkeln.
Häftig känsla!




Nu ska vi jobba vidare från marken varvat med ridningen, så kommer snart skänkelhjälperna vara helt befästa innan hösten.
Min bästa Ponnyskrutt <3

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-06-29 12:29:07

Så fin häst!

Postat av: Filippa

Publicerad 2015-06-29 13:33:39

Sjukt snygg häst! :)

Svar: Ja visst är hon! :)
Emma Yrttimaa - A winner is a dreamer who never gives up

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-04 21:26:17

fetto

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-04 22:06:15

En stor fet träskpadda!

Postat av: Michaela

Publicerad 2015-07-10 07:17:47

Till anonym
Alltså seriöst gå och skaffa ett liv antagligen har du inget efter som du sitter och ger anonyma kommentarer. Vågar du inte stå bakom när du kränker någon? Du vet att de går och spåra endå? Fegt och barnsligt säger jag bara.

Postat av: Jennie

Publicerad 2015-08-14 17:13:34

Åh va fin hon är :)

Svar: Ja visst är hon :D
Emma Yrttimaa - A winner is a dreamer who never gives up

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela