Emma Yrttimaa

Flyttat hästarna - många frågor, men inga svar

Publicerad 2016-04-07 12:27:16 i Emmas Inlägg,

Igår flyttade jag hästarna. Ett beslut som kom väldigt fort, men absolut nödvändigt. För min egen skull och för hästarnas skull, så behövde vi byta miljö. Hitta ett ställe med likasinnade, där man kan spendera timmar utan att känna att man vill hem. 
 
Sista månaderna i förra stallet blev tillslut ett måste. Man gjorde det som skulle göras, snabbt, för att sedan kunna åka hem. Det var ingen njutning av att borsta hästar, rida, mocka eller bara hänga i stallet. Då kände jag att jag måste göra något åt det. Så i helgen bestämde jag mig för att säga upp min stallplats med omedelbar verkan och flytta hästarna snarast.
 
Så nu är dom installerade i sitt nya hem. Med mer och bättre träningsmöjligheter, trevligare atmosfär och överlag finare och trevligare ställe.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2016-04-07 12:58:51

Vilken härlig blogg du har :)

Svar: Men tack! :)
Emma Yrttimaa - A winner is a dreamer who never gives up

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela