Emma Yrttimaa

Positivitet och kämparglöd

Publicerad 2016-04-14 11:55:23 i Emmas Inlägg,

Senaste dagarna har jag verkligen försökt njuta av dagarna. Från det att jag vaknar, tills jag går och lägger mig. Försökt lägga allt gammalt bakom mig och fokusera på framtiden och nutiden.

Lägga upp träningsplan för Lady. Mål för mig och Alice iom att nya kursen börjar i slutet av månaden och mina egna förväntningar på allt detta.

Jag är en person som är otroligt rastlös och som dessutom vill se resultat direkt. Gör jag inte det, så tappar jag verkligen allt. Så det gäller att se alla små framsteg och börja nöja sig med det.



Bloggen har därför blivit lite åtsidosatt. Trots att det är här jag vill kunna ventilera tankar, känslor och åsikter om saker.
Men det har helt enkelt inte blivit så. Jag vet inte varför. Men inser att jag måste börja göra något åt det.
Omstart och nystart på bloggen?? Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela