Emma Yrttimaa

Flyttkaos och ont i kroppen

Publicerad 2016-01-03 18:49:18 i Emmas Inlägg,

I fredags flyttade vi in i lägenheten. Sedan dess har vi konstant burit och packat upp grejer. 
Idag, efter två nätter i lägenheten är vi snart klara och det som fattas får vi upp hit under nästa vecka.

Nu kan man snart börja komma tillbaka till vardagen och hinna med hästarna och Alice på ett helt annat sätt.
Nu sista dagarna har det bara varit att mocka och klappa lite på hästarna och snabba kortispromenader med Alice.


Insett att jag har en hel del saker som måste säljas av och som jag inte vill ha längre. Saker som inte passar in, som inte får plats. Hemma lever jag efter less is more - till skillnad från hästgrejer :)

Så fort vi kommit ordning och jag får mer tid, så kommer bloggen komma igång igen. Bättre än förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela