Emma Yrttimaa

Sömnlöshet och värmebölja

Publicerad 2016-06-03 20:42:38 i Emmas Inlägg,

Äntligen börjar det svalna ute... Sådär halv nio på kvällen. Hettan under dagen idag, varvat med torr-åskväder var mindre roligt. Alice låg på golvet och försökte hitta svala platser, jag försökte vädra ut lägenheten så mycket det bara gick... Men att vädra bort värmen när man bor på tredje våningen med solsida i vardagsrummet är i princip hopplöst. 
 
Inatt hoppas jag att få sova och kunna jobba några få timmar på dagen innan det är stall och sådant som väntar. Förhoppningsvis är det inte såhär varmt under dagen imorgon. För då vet jag inte vart jag ska ta vägen..
 
 
Har även två provridningar inbokade för Lady. En på söndag och en på onsdag. Nu håller vi tummar!
Går det inte vägen så har jag ev två intressenter till. Hoppas på det bästa för min lilla tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela