Emma Yrttimaa

Grejar med hemsidan

Publicerad 2016-03-05 11:57:10 i Emmas Inlägg,

Spenderar min lördag med att göra en ordentlig hemsida för min fotografering. Haft tanken en längre period, att jag kanske skulle återuppta fotograferandet på fritiden. Men är folk villiga att betala? Det kostar ju en hel del att åka iväg och det enda som egentligen håller mig tillbaka är just den enorma kostnaden som blir med bensin. En hundring här och där plockar snabbt på..
Men ska undersöka saken och förhoppningsvis kommer jag iväg och fotografera så fort slaskvädret dragit dit pepparn växer ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela