Emma Yrttimaa

Shanti Nordic

Publicerad 2016-03-02 11:43:56 i Emmas Inlägg,

 Klickade in mig på Shanti Nordics hemsida förut. WOW! Alltså jag brukar ha svårt att hitta snygga träningskläder som jag känner att "detta skulle jag kunna träna i" men där hittade jag faktiskt en hel del som jag skulle vilja ha i garderoben. Inte nog med att det var snygga kläder, dessutom är en hel del miljövänliga - som exempelvis dom här två snygga tightsen!
 
Här kommer några av mina absoluta favoriter från hemsidan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela