Emma Yrttimaa

Skärtorsdag

Publicerad 2016-03-24 10:21:58 i Emmas Inlägg,

Torsdag idag och långledigt för min del. Därför ska all ledig tid spenderas på allra bästa sätt. 
Ska strax börja med världens lyx-brunch och bara mysa i soffan med balkongdörren öppen och njuta av vårvädret, även om det är lite kallt änu.
Häften av dagens måsten är redan avklarade, såsom tvättstuga, utsläpp av hästar och morgonpromenad med Alice. Känns bara SÅ skönt att kunna vara effektiv på morgon och förmiddag för att sedan ha hela eftermiddagen till att bara njuta och göra vad jag vill.
 
 
Efter lunch väntar en uteritt i solen med Emy och idag är det min tur att rida på den bruna springaren, den tiden ska jag ta tillvara på 500% och bara njuta. 
Sen blir det - om jag får välja, en långpromenad med hundarna längs sjön, precis som vi gjorde härom dagen. Packa med sig lite fika och bara njuta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela