Emma Yrttimaa

Snöslask...

Publicerad 2016-03-04 21:08:45 i Emmas Inlägg,

 
Snöat hela dagen idag. Planen var att promenera till stallet imorses... Men både jag och Alice halkade runt i slask/is och mina enda skor som klarar detta vädret kunde jag inte gå i = foten domnar bort. Så mamma fick hämta upp oss och under tiden hade vi snöat igen och såg ut som snögubbar båda två..
Stallet gjordes och sedan flöt väl dagen på som vanligt. 
Alice valde att parkera sig i soffan och jag passade på att göra långkok. Godaste gulashen någonsin! HÄR kan ni hitta receptet. Jag valde dock att inte ha något paprikapulver eller champinjoner i, då vi inte hade det hemma.
Måste också passa på att tacka er alla som visar intresse på bloggens facebooksida! 967st som varit inne och kollat bara denna veckan! TACK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela