Emma Yrttimaa

Två timmars skogspromenad

Publicerad 2016-03-30 19:29:03 i Alice, Hund, Hundträning,

Idag blev det en långpromenad med Alice och hennes kompisar i skogen. Passade på att stanna och fotografera i fina gläntor, på fina stenar och på torra mysiga skogsstigar.
Det är så otroligt skönt att Alice lyssnar så bra. Att hon håller sig nära mig och söker min uppmärksamhet. För det är ju förbud mot lösa hundar nu, om man inte har pli att dom inte jagar vilt eller stör, alt att man är i område där det inte finns djur.
Så att hon då håller sig nära mig gör ju att hon kan få den friheten. Underbart!
 
Två timmar spenderades i skogen med Robin, Emy, Micke och hundarna. Massor med prat, skratt och ja, underbara timmar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela