Emma Yrttimaa

Uteritt i vårsolen

Publicerad 2016-03-17 23:00:47 i Stallvardag,

Direkt efter jag slutade jobbet idag vid 12, så gjorde jag mig iordning för att åka till stallet med Emy och rida.
Hela själen mår bra när det är sol ute, helt otroligt!
Borstade av hästarna utomhus och gav oss iväg på en två och en halv timmes tur på ungefär en mil. Mestadels skritt, men en galopp och några travsträckor blev det. Dom är ju under igångsättning, så lite lugnt får man ju ta det.
Men härligt var det och Lady frustade massor och pinnade på i världens löptrav idag! Häftigt!



När vi väl kom hem så var det svettigt värre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela