Emma Yrttimaa

Vårstädat sadelkammaren!

Publicerad 2016-03-17 23:04:36 i Stallvardag,

Igår impulsköpte jag mig tre bokhyllor och ett vitrinskåp. Allt fick inte plats, så en hylla fick flytta till stallet.
SÅ nöjd med hur det blev!


Hade ju två trådbackar innan. Men efter att jag sålde av massor av saker så stod hälften av korgarna tomma. Dessutom så tar Ladys westernsadel så otroligt mycket plats, så man kom inte åt något i den innersta korgen.
Såhär blev det mycket bättre, mer överskådligt och jag når allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela