Emma Yrttimaa

Cruising och hundträning

Publicerad 2016-05-22 09:37:55 i Alice, Hundträning,

Jag börjar nog bli ordentligt skadad. Vi valde att åka till Cruisingen i Köping igår, för min del, inte för att kolla på bilar. Utan för att träna hund.
Jag vill få alla möjligheter att träna på höja ljud, folkmassor, påverkade människor, glada människor och människor som vill hälsa på Alice.
Ser det som perfekta träningsmöjligheter. Att vi sedan kan låta henne vara i bilen ett tag och varva ner och sen kunna gå ut och gå lite igen.
 
Igår skötte sig Alice superbra. Mycket var nog p.g.a att vi varit iväg hela dagen och träffat hundar. Vilket nog la en väldigt bra grund till henne lugn senare på kvällen.
 
Helhet - Jättenöjd med kvällens träning och Alice fick sin egna lilla beundrarskara :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela