Emma Yrttimaa

Work, work, work

Publicerad 2016-05-20 20:46:32 i Emmas Inlägg,

Gick upp kl 06 idag, solen lyste och jag skulle till jobbet. Jobbade 07-13, direkt iväg till stallet. Världens magont och smärtade så jag fick gå dubbelvikt. Hursom, fixade stallet och allt såntdär. Åkte hem.
Började städa hemma, har tagit ut möbler, burit upp massor till vinden och strax ska jag bära upp det allra sista.
Robin kommer hem från jobbet strax. Då blir det att laga mat och diska så lägenhetet är tiptop till helgen.
SÅ skönt att bara kunna njuta utan tio ton hundhår överallt.
 
Imorgon bär det dessutom av till Uppsala för att träffa denna godingen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Yrttimaa

Livsstilsblogg som handlar om mig, min sambo och våra djur. Alice - Labrador/Cattledogmix på 2 år, Hästen Sigurd 29år och Staffordshire Bullterriern Doris.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela